اخبار

شرکت در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت مبتنی بر مدل EFQM

شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش با اتکا بر سرمایه انسانی وفادار، متعهد و مسئولیت‌پذیر و آشنایی عمیق نسبت به خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان و مشتریان‌، توزیع محصولات دارویی دامی در زمان و شرایط مناسب به سراسر ایران را رسالت خود دانسته و همکاری با دیگر شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری تامین را در راستای ایجاد هم‌افزایی و توسعه‌ پایدار را وظیفه‌ای کلیدی و دائم خود به حساب می‌آورد.
در این راستا با توجه به خط‌مشی کیفیت سازمان و همچنین ارزیابی کیفی خدمات و محصولات شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش، هیات مدیره محترم شرکت تصمیم به حضور در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت گرفته است. برنامه‌ریزی‌ها، برگزاری کارگاه‌ها و ارزیابی‌ها صورت پذیرفته و اظهارنامه تعالی سازمانی مبتنی بر مدل EFQM تدوین شده و جهت شرکت در جایزه مرکز ملی تعالی و پیشرفت ارسال گردیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش، مهندس مهدی علمداری مدیرعامل شرکت با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای حضور این شرکت به عنوان بزرگترین و تنها شرکت تخصصی پخش داروهای دامی در کشور در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، اظهار داشت: سیاست کسب و کار این شرکت ارزش‌آفرینی برای سهام‌داران، توسعه و ایجاد بازارهای جدید، عملکرد بهره‌ورانه با تکیه بر ارزش‌های سازمانی استراتژیک، رقابت‌پذیر و مشتری‌مدار با هدف افزایش سهم بازار داروهای دامی کشور می‌باشد. در حالی که بیش از ۱۰۰ شرکت در حوزه کسب و کار مرتبط با دام و طیور در کشور فعالیت دارند، شرکت توزیع داروهای دامی با اتکاء به قدرت برندینگ و ارزش افزوده ایجاد شده رتبه دوم از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.
ازاین‌رو شرکت در این جایزه زمینه ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات شرکت را فراهم می‌آورد. این اقدام در راستای ابلاغیه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی “شستا” انجام شده است و پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف اصلی این جایزه است و می‌تواند موجبات ارزیابی میزان بهره‌وری سازمان‌ها را با استفاده از ابزار و مدل‌ EFQM، محقق سازد.